Starter

Dzienniki przebiegów, statystyki podróży i proste zarządzanie kosztami pozwolą uzyskać maksymalne potencjalne ulgi podatkowe i inne zwroty kosztów.

zł24 za pojazd / miesiąc
Wypróbuj za darmo przez 30 dni.

Pro

Śledzenie pojazdów w czasie rzeczywistym, geofencing, alerty wypadkowe i wiele innych funkcji…

zł65 za pojazd / miesiąc
Wypróbuj za darmo przez 30 dni. Więcej pojazdów = niższe ceny. Zobacz nasze Przedziały cenowe

Enterprise

Efektywne zarządzanie taborem samochodowym pozwalające na redukcję zagrożeń, usprawniające wykorzystanie pojazdów i przewidywanie potrzeb serwisowania dla wszystkich pojazdów.

zł97 za pojazd / miesiąc
Kontakt z Działem Sprzedaży
Starter Pro Enterprise
Opłata za urządzenie (1) zł403 WOLNY WOLNY
Aplikacje mobilne (2)
Aplikacja webowa
Metoda płatności Karta kredytowa Faktura za 10 dni Faktura za 10 dni
Maksymalna liczba pojazdów 3 Nieograniczona Nieograniczona
Maksymalna liczba użytkowników 3 Nieograniczona Nieograniczona
Wyślij e-mail do Pomocy
Zadzwoń do Pomocy 8x5 8x5 24x7
Dostęp do API
Dziennik przebiegu
Zarządzanie kosztami
Alerty i Powiadomienia
Śledzenie w czasie rzeczywistym
Obraz trasy na mapie
Identyfikacja kierowcy
Zadania
Obszary geofencingu i Miejsca
Przegląd pojazdu w formie elektronicznej
Raporty środowiskowe
Raportowanie naruszenia dozwolonej prędkości
Inteligentne dostosowanie prędkości
Raport profilu kierowcy
Raportowanie użytkowania pojazdu
Planowanie trasy

1) Bez zwrotu kosztów dla użytkowników wersji Starter. Użytkownicy wersji Pro i Enterprise muszą zwrócić urządzenie po zakończeniu subskrypcji.
2) iPhone 4S, 5, 5c, 5S, 6 i 6 Plus z systemem iOS 8 i powyżej. Android 4.0 i wyżej. Windows Phone z systemem 8.1.

Często zadawane pytania i odpowiedzi

Jak się zarejestrować?

Najprostszym sposobem na rejestrację jest wybranie któregoś z wymienionych powyżej abonamentów oraz podanie wszelkich wymaganych danych lub kontakt z naszą pomocą pod adresem support@automile.com lub telefonicznie pod +48 58 881 07 35.

Na jak długo zawierasz umowy?

Abonament Starter obejmuje zarówno umowę miesięczną jak i roczną. Abonamenty Pro i Enterprise oferowane są jedynie w trybie umów rocznych.

Jak anulować abonament?

Subskrypcję abonamentu można anulować w każdym momencie e-mailowo na adres support@automile.com, lub telefonicznie pod +48 58 881 07 35.

Jakie pojazdy są wspierane?

Obsługiwane są samochody, furgonetki i lekkie ciężarówki wyprodukowane po 1996 r.

Czy mogę przejść z wersji Starter na Pro?

Tak, w każdej chwili możesz przejść z abonamentu Starter na wyższy. To bardzo proste, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy pod adresem support@automile.com lub zadzwoń pod +48 58 881 07 35.

Czy Automile obsługuje ciężarówki?

Automile nie obsługuje obecnie samochodów ciężarowych.

Czy udzielane są rabaty dla większej ilości pojazdów?

Oferujemy rabaty w ramach planów Pro i Enterprise zależnie od ilości samochodów korzystających z usług Automile. Szczegóły można sprawdzić w tabeli cennika.

Mam dodatkowe pytania. Kogo mam zapytać?

Staramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania w sekcji Często zadawanych pytań, ale możesz też napisać do naszego zespołu pomocy na adres support@automile.com lub zadzwonić pod +48 58 881 07 35. Chętnie z Państwem porozmawiamy.